Saturday, December 11, 2010

Balkanweb: Margarita Xhepa: Filmi nuk diskrediton as priftin e as hoxhën

Margarita Xhepa: Filmi nuk diskrediton  as priftin e as hoxhënTIRANE- Duket se tek filmi "Kronikë provinciale" janë lënë pas dore vlerat artistike pas debatit të ndezur për mesazhet që ai përcjell. Margarita Xhepa, e cila interpreton një rol të vogël në këtë film, thotë se synimi i tij nuk është diskreditimi i beratasve e as i Beratit.
E pyetur nga Gazeta pas forumit me prononcime nga intelektualë beratas, ajo thotë se filmi mund të ishte xhiruar edhe në qytete të tjera, e jo në Berat, dhe zgjedhja e këtij qyteti për të realizuar skenat, kurrsesi nuk ka pasur si qëllim ofendimin e tij.

Meqenëse filmi "Kronikë provinciale" i Artan Minarollit, me skenar të Ylljet Aliçkës, ka sjellë reagime të forta të klerikëve, qytetarëve dhe intelektualëve beratas brenda dhe jashtë vendit, të cilët bashkëjetesën fetare e konsiderojnë si gjënë më të shenjtë dhe shprehen se nuk lejojnë askënd ta prekë atë, aktorja ka reaguar përmes Gazetës. Sipas saj, në epiqendër nuk janë ofendimet për besimet fetare apo marrëdhëniet mes besimeve, por marrëdhënia e çiftit.

Më tej aktorja shton se Berati u zgjodh sepse është qytet i bukur, jo për ta denigruar atë apo për ta bërë këtë duke nxjerrë në pah fanatizmin, thashethemet apo diçka tjetër.

Këto ditë ka pasur një sërë reagimesh aspak pozitive sa i takon filmit "Kronikë provinciale" nga intelektualët beratas. Si i shihni këto pakënaqësi?

Kur filmi u shfaq në Berat, unë isha aty prezente dhe me sa jam në dijeni, nuk pati asnjë reagim ose unë nuk pashë të kishte ndonjë reagim të kësaj natyre. Por mbase, bisedat edhe ato ditë ata i kanë bërë me njëri-tjetrin. Filmi nuk asnjë qëllim që të diskreditojë priftin apo hoxhën e qytetit. Është një provincë, ku ka thashetheme karshi një çifti të dashuruar e ky i fundit, për shkak të lodhjes nga thashethemet, vendos të ikë nga qyteti.
A i denigron filmi qytetarët apo qytetin?

Unë mendoj se filmi nuk është denigrues dhe aq më tepër nuk ka qenë denigrimi qëllim i regjisorit apo skenaristit të produksionit kinematografik. Përkundrazi, evidentohet dashuria e pastër dhe e çiltër e këtyre dy të rinjve, e cila bezdiset nga të tjerët që gjenden rreth e rrotull. Unë kështu e shikoj dhe në epiqendër nuk janë ofendimet për besimet fetare apo marrëdhëniet mes besimeve, por marrëdhënia e çiftit.
Beratasit e shohin si përçues të mesazheve negative atë...
Arti ngjit jetën në skenë, ngjit dukuri shoqërore duke i përjetësuar ato. Unë mendoj se nuk ka asgjë në këtë film që të denigrojë askënd, as të ofendojë një palë e as të mbrojë një tjetër. Unë kam biseduar edhe me regjisorin e skenaristin dhe në bisedat me ta nuk kam dëgjuar apo nuk kam kuptuar të ketë pasur ironi apo diçka të ngjashme. Përkundrazi, mesazhi që jep filmi është se dashuria triumfon, pasi të rinjtë ikin dhe e përjetojnë ndjenjën e tyre.

Një tjetër akuzë e hedhur ndaj filmit është "dëmtimi i harmonisë fetare". Si e shihni ju këtë?

S'ka të bëjë fare. Besimet tona fetare kanë marrëdhënie të mrekullueshme njëra me tjetrën dhe rasti i Shqipërisë është një rast i veçantë në të gjithë botën. Unë vetë jam martuar me një burrë mysliman para 55 viteve. Ne kemi shkuar shumë mirë me njëri-tjetrin dhe nuk ka pasur ironi mes nesh sa u takon feve të cilave iu përkasim. Edhe ne që kemi marrë pjesë në realizimin e filmit, e dimë se si janë marrëdhëniet mes feve dhe nuk kemi përse të dëmtojmë harmoninë fetare. Ky është një film dhe filmi është art.

A trajtohet Berati si provincë?

Jo, nuk mendoj se ai del si provincë në kuptimin që është marrë. Është zgjedhur Berati për të realizuar xhirimet, por mund të ishte zgjedhur edhe një qytet tjetër, si Lushnja, Kuçova, Korça apo Shkodra. U mor Berati sepse është qytet i bukur, jo për ta denigruar atë apo për ta bërë këtë duke nxjerrë në pah fanatizmin, thashethemet ose diçka tjetër.
Ju si aktore, keni ndonjë mesazh për beratasit?

Besoj se pak a shumë e thashë. Duhet kuptuar që filmi nuk u nis me qëllim të ofendojë Beratin apo kulturën e tij. Përkundrazi, filmi trajton një problem social që ekziston, siç janë thashethemet, fjalët që përhapen lart e poshtë pa u vërtetuar. Besoj se filmi tregon një realitet shqiptar, që jo domosdo është i Beatit sepse Berati ka dhënë për filmin skenat, por nuk është marrë ai qytet për t'u vënë në shënje-stër, sepse siç e thashë, mund të ishte edhe një qytet tjetër

(G.SH/BalkanWeb)

No comments:

Post a Comment